

--/--/-- スポンサー広告 trackback(-) comment(-)

ふいっふ~♪

あーーー行ってきました!!!!!! FOBライブ!! あぁ、ワケ分からなかったけど、すっごい楽しかったデス。なんか記憶があやふやですが。ライブレポはまた書きます。
生きがいなくしたけど頑張るよアタイ。マイケミとかPUNK SPRING とかその他もろもろのライブを目指して頑張ります。(何を?)夏に来るとか・・そういうのは信じない信じないぞー。フジではありませんように。

なんだか、インターネットが普及した今日、アーティストもブログとか日記とか書いちゃったりする時代ですよね。ピートとジョー君も書いてましたYO。

まずはジョー君

「Everyone from my window looks japanese....」

It's because we're in Japan! And be "we" I mean the me and the rest of All Out Roy plus the crew we've come to love and order around. So you might be asking yourself this very question: "Why doesn't this stupid fuck ever post anymore?". Well, this stupid fuck decided to leave the internet for a while to pursue other ventures, such as breathing natural air, guitar playing, natural air guitar playing, passing gas and hugging the ones I love (and punching those I hate). In that amount of time our record was released, we've been busy as all hell and I myself have been using my creative muscles thoroughly. What does that mean? It's a secret, but get excited (especially if you like FOB and Down's "NOLA"). Or don't, I really don't care. Either way, just wanted to let you know I'm back, I love most of you (probably all of you, even the haters), and I'll be posting my chronic....les of life that I call joe-isms. In the mean time, i'm gonna play panama on my tiny guitar,e look at how disheveled i am after no sleep, a ton of beer and a 13 hour flight By BUZZNET

英語なのでよく分かりませんが、日本については最初の2行くらいしか触れてないっぽい。

んで、ピート

this seems fitting to be posting from japan at 4am.」
half of my beloved teletubby costume. yikes. By BUZZNET



日本の朝4時にブログに載せるのにふさわしい写真だろーーって事でしょうか。朝の4時まで起きてたのかい!テレタビーズの頭...わざわざ日本まで持ってきたのか、日本で買ったのか・・。何やってるんでしょうかコノ人はw



2007/02/28 Fall Out Boy trackback(0) comment(2)

まだまだなんかボヤヤーンとしてます。ライブ後は興奮なかなか抜けないですよねぇ(><)

そうみたいですよね!!マイケミ嬉しいんですけど、やっぱ武道館て微妙です。やっぱライブハウスでやってほしかったな~!!私も悩んでたんですけど、どうやら行くことになりそうです!せっかくフランク復帰なのに、小さくしか見えないのがホント残念!!

2007/03/01 ogya URL edit

行って来たんですね~。行った後はしばらく興奮してますよね!

そうそう、マイケミが5月29日に武道館でライブやるそうですよ!!!どうやら、もうチケット売ってるみたい。こんなに早くまた日本に来るなんてびっくり。しかも武道館なんてすごい。この間行ったし、会場大きいし、今回は行かないでおこうかなー・・・とも思うけど、うーーーん・・・。悩む!

2007/02/28 julia_helena URL edit













管理者にだけ公開する

